Fizetési kérelem

OTP fizetési kérelem kezelése régi internetbank felületen

A fizetési kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.

Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.

Amennyiben fizetési kérelem érkezik, akkor az internetbankban postaláda üzenetben kapsz róla értesítést.

Az OTP Internetbankban az "Utalások / Fizetési kérelmek" menüpontban kezelheted a fizetési kérelmeket.

otp-bank-fizetesi-kerelem-1

Több bankszámlaszám kezelése esetén válaszd ki a forrásszámlát. A válaszra váró kérelem részen nyisd le annak a kérelemnek a "Részletek" menüpontját, melyet jóvá szeretnél hagyni, és válaszd a "Fizetek" lehetőséget.

otp-bank-fizetesi-kerelem-2

Az "Adatok ellenőrzése" részen nézd át a kérelem adatait. Ha mindent rendben találtál kattints a "Tovább" gombra.

otp-bank-fizetesi-kerelem-3


A "Megerősítés" pontban hagyd jóvá a kérelem teljesítését a "Rendben" gomb segítségével.

otp-bank-fizetesi-kerelem-4


Végül a "Visszajelzés" pontban kapsz tájékoztatást a kérelem sikeres jóváhagyásáról.

otp-bank-fizetesi-kerelem-5

Amennyiben a szolgáltatás díját nem a fizetési kérelmen keresztül szeretnéd rendezni, akkor válaszd a részletekben az "Elutasítom" lehetőségét.