A qvik-kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Qvik-kérelem jóváhagyásának menete
Amennyiben fizetési kérelem érkezik, akkor az internetbankban postaláda üzenetben kapsz róla értesítést.
Az OTP Internetbankban az "Utalások / Fizetési kérelmek" menüpontban kezelheted a fizetési kérelmeket.
Több bankszámlaszám kezelése esetén válaszd ki a forrásszámlát. A válaszra váró kérelem részen nyisd le annak a kérelemnek a "Részletek" menüpontját, melyet jóvá szeretnél hagyni, és válaszd a "Fizetek" lehetőséget.
Az "Adatok ellenőrzése" részen nézd át a kérelem adatait. Ha mindent rendben találtál kattints a "Tovább" gombra.
A "Megerősítés" pontban hagyd jóvá a kérelem teljesítését a "Rendben" gomb segítségével.
Végül a "Visszajelzés" pontban kapsz tájékoztatást a kérelem sikeres jóváhagyásáról.