A számla elkészítése után bármikor igényelheted annak postázását.
A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.
Számla postázása az új számlalista oldalon
Keresd ki a kérdéses számlát a Számla / Kimenő számláim oldalon. Kattints a számlasor végén található három pöttyre, majd a megjelenő menüben a Postára adás lehetőségre.
A megjelenő oldalon ellenőrizd le partnered adatait, majd kattints a Kérem a számla postázását gombra.
A postázás tényét jelezzük a kimenő számla sorában egy kis boríték ikonnal. Az ikonra húzva a kurzort látható a postára küldés időpontja, valamit egy újabb időpont, amennyiben a postázást végző partnerünk a postázási folyamatot megkezdte.
A postázás tényét utólag is lehet ellenőrizni a számla sorszámára kattintva, a megjelenő oldalon jobbra az Ügyek / Postázás pontban.
Számla postázása a régi számlalista oldalon
Keresd ki a kérdéses számlát a Számla / Kimenő számláim menüpontban, és nyisd le annak sorát, majd válaszd a "Postára adás" lehetőséget.
A megjelenő ablakban add meg a postázási címet, majd kattints a "Kérem a számla postázását" gombra.
Amennyiben a postázás díja nem áll rendelkezésre a kéréskor, rendszerünk felajánlja az ehhez szükséges egyenlegfeltöltést, melyet előre történő fizetéssel végezhetsz el.
A nyomtatás és borítékolás negyedóránkénti ütemezésben történik. Amíg ez meg nem kezdődik, a postázási kérésedet visszavonhatod.