- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Termékek, partnerek
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hogyan kezelhetem a partnereket/termékeket az ingyenes (#free) verzióban?
A partner- és termékadatok kezelésére az ingyenes csomagban nincs lehetőség.
A korábban kiállított számlákról elmentjük ezeket az adatokat, a partnertörzsbe és a terméktörzsbe.
Amikor új számlát készítesz, a vevő és a termék adatainál is felajánljuk a már elmentett adatokat 3 karakter beírása után, így egy kattintással kitöltheted az adatokat.
Kis bábu ikonnal jelezzük, ha az adatot a fiókod partnertörzséből töltjük ki.
Amennyiben partnered vagy az értékesített termék adataiban változás állt be, akkor a törzsadatok módosítására van szükség. A törzsadatok csak előfizetés esetén -#start, #digital, #profi- módosíthatóak a fiók Beállítások - Partnerek és Beállítások - Termékek menüpontjában.
Amennyiben szeretnéd látni az eddig elkészített számlákon szereplő partnereket és cikkeket, válassz magasabb csomagjainkból.