Postai szolgáltatás

Postázási kérés visszavonása

Meghatározott időn belül a postázási kérés visszavonható.

A nyomtatás és borítékolás negyedóránkénti ütemezésben történik. Amíg ez meg nem kezdődik, a postázási kérésedet visszavonhatod. 


Keresd ki a kérdéses számlát a Számla - Kimenő számláim oldalon, majd nyisd le annak sorát, és kattints a "Postázás visszavonása" lehetőségre.

postazasi-keres-visszavonasa-1-1

A számla sorában szürke boríték jelenik meg, ha a postázást igényelted, majd zöldre vált, ha a postázást végző partnerünknek (Hibridlevél Kft.) továbbítottuk az adatokat. Míg a boríték zöldre nem vált, a visszavonás elvégezhető.

A zöld boríték megjelenése után már csak az újbóli postázás érhető el a számla beállításaiban, így ha téves címre küldted a számlát, akkor azt újabb küldéssel pótolhatod ugyanezen a panelen.