- Gyakori kérdések
- NAV
- NAV pénztárgép feladás (PTGSZLAH)
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
PTGSZLAH adatszolgáltatásra vonatkozó változások 2021-től
A 2021-es NAV online adatszolgáltatás változásai miatt továbbra is be kell küldeni a PTGSZLAH adatlapot a NAV-nak?
A PTGSZLAH nyomtatvánnyal az online pénztárgép kiváltható volt, eddig havonta kellett adatot szolgáltatni a nyomtatvánnyal és a magánszemélyek részére kiállított készpénzes számlákat kellett feltüntetni benne. Mivel 2021. január 4-től gyakorlatilag minden számláról adatot kell szolgáltatni a NAV-nak, a 17/2020. (XII. 30.) PM rendelet a PTGSZLAH adatszolgáltatást eltörölte, vagyis nem kell többé a nyomtatványt elektronikus úton továbbítani a NAV-nak.