Fizetési kérelem

Hol találom a Raiffeisen Bankban a fizetési kérelmet?

A DirektNet internetbankban és a myRaiffeisen mobilalkalmazásban is jóvá tudod hagyni a fizetési kérelmet.

Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.

Az Raiffeisen Bank esetében az alábbi felületek teszik lehetővé számodra az fizetési kérelem elfogadását.


Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet az "Elutasítom" gomb használatával. Ezután számlázási fiókodba belépve a neked megfelelő fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat.

A fizetési kérelemről bővebb információt találsz a Raiffeisen Bank erre vonatkozó oldalán.