Raktár- és készletkezelés, Innonest

Raktár- és készletkezelés a Számlázz.hu-val integrációban működő Innonesttel

Milyen lehetőségek vannak a raktár- és készletkezelésre az Innonestben?

Az Innonest, amely integrációban működik a Számlázz.hu-val, egyszerű és bővített raktár- és készletkezelést is kínál. A készletmozgások az online rendszerben folyamatosan frissülnek, így készletinformációid mindig az aktuális állapotot mutatják majd. Ha fontos, hogy naplózni tudj minden bevételezést, kiadást és visszavételezést, használhatsz „bővített készletkezelést”. Ha csak rendben akarod tudni a készleteid és nem szeretnéd bonyolítani az adminisztrációt, akkor az „egyszerűsített készletkezelés” funkció lesz a jó választás neked.

A regisztrációt az Innonest oldalán kell elvégezni (30 napig ingyenes a program használata), majd ezt követően az Innonest oldalán tudod elkészíteni a számlákat is. Számlázást követően a készlet automatikusan csökken, erről részletesebben itt olvashatsz.

Az Innonest #free, #start, #digital és #profi Számlázz.hu-s szolgáltatáscsomagokban is elérhető. A #free szolgáltatáscsomag használatával Számla Agent díj fizetése mellett, #start, #digital csomaggal pedig külön díj fizetése nélkül elérhető a számlázás funkció. A #profi ügyfeleink korlátozás nélkül minden számlázási funkciót, díjbekérő küldését is használhatják az Innonestben!

integracio_banner_1200x314