Banki integrációk, Autokassza

Régi OTP Autokassza kapcsolat megújítása

PSD2 szabályozások változása teszi szükségessé felhasználói oldalról a beavatkozást az autokassza szolgáltatás megújításában.

Az alábbi leírás csak azok számára nyújt érdemi információt, akik régebb óta, tartósan használják az OTP autokasszát vagy már régebben összekötötték fiókjukat a banki felülettel, de nem hosszabbították meg a kapcsolatot, most azonban újra beindítanák az adatok áramlását.


A PSD2-es szabályozások és a bankoldali működés változása miatt az autokassza szolgáltatásban szükségessé válhat az OTP Bank és a Számlázz.hu kapcsolatának manuális megszüntetése, mielőtt az újabb összekötésre kerül sor.

Régi ügyfelek esetében a megújításkor hibaüzenet jelenik meg a bank oldalán, ami az alábbi:

regi-otp-autokassza-kapcsolat-megujitasa-01
"Korábban az OTPdirekt internetbankon keresztül már engedélyt adtál egy külső szolgáltatónak. Mivel egyidőben nem lehet a külső szolgáltatóikat két internetbankban kezelni, így az új szolgáltató regisztrációja előtt a régit, az OTPdirekt internetbankban törölnöd szükséges."

 

👉 Számlázz.hu kapcsolat megszüntetése az OTPdirekt internetbankban

A banki felületre történő belépés után a Beállítások - Külső szolgáltatók menüpontban, a számlahozzáférések külső szolgáltatók számára szakaszban, ahol a Számlázz.hu-s kapcsolatot látod, kattints a Letiltom a szolgáltatót gombra.

regi-otp-autokassza-kapcsolat-megujitasa-02


integracio_banner_1200x314