- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Banki integrációk, Autokassza
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Régi OTP Autokassza kapcsolat megújítása
PSD2 szabályozások változása teszi szükségessé felhasználói oldalról a beavatkozást az autokassza szolgáltatás megújításában.
Az alábbi leírás csak azok számára nyújt érdemi információt, akik régebb óta, tartósan használják az OTP autokasszát vagy már régebben összekötötték fiókjukat a banki felülettel, de nem hosszabbították meg a kapcsolatot, most azonban újra beindítanák az adatok áramlását.
A PSD2-es szabályozások és a bankoldali működés változása miatt az autokassza szolgáltatásban szükségessé válhat az OTP Bank és a Számlázz.hu kapcsolatának manuális megszüntetése, mielőtt az újabb összekötésre kerül sor.
Régi ügyfelek esetében a megújításkor hibaüzenet jelenik meg a bank oldalán, ami az alábbi:
"Korábban az OTPdirekt internetbankon keresztül már engedélyt adtál egy külső szolgáltatónak. Mivel egyidőben nem lehet a külső szolgáltatóikat két internetbankban kezelni, így az új szolgáltató regisztrációja előtt a régit, az OTPdirekt internetbankban törölnöd szükséges."
👉 Számlázz.hu kapcsolat megszüntetése az OTPdirekt internetbankban
A banki felületre történő belépés után a Beállítások - Külső szolgáltatók menüpontban, a számlahozzáférések külső szolgáltatók számára szakaszban, ahol a Számlázz.hu-s kapcsolatot látod, kattints a Letiltom a szolgáltatót gombra.