Ugrás a tartalomhoz
Magyar
  • Nincs javaslat, mert üres a keresőmező.

Elrontottam egy szállítólevelet. Mi a teendőm?

A hibás adatokkal rögzített szállítólevél rontottnak minősíthető a rendszerben.

A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.

A szállítólevél nem számviteli bizonylat, így a könyvelésbe semmilyen módon nem kerül bele. Abban az esetben, ha számodra mégis zavaró lenne szállítólevél megjelenése, azt rontottnak jelölheted. Ha a későbbiekben mégis szeretnéd kiszámlázni, ez a folyamat visszafordítható.

Szállítólevél kezelése az új számlalista nézetben

A rontottnak jelöléshez keresd ki a szállítólevelet a Számla / Kimenő számláim menüpontban. Kattints a szállítólevél sorának végén található három pöttyre, majd a lenyíló listában válaszd a Rontottnak jelölés lehetőséget. 

rontott-szallitolevel-2

A rontott szállítólevél vizuálisan is megkülönböztethető, hiszen ikonján kék körben egy X látható.
rontott-szallitolevel-3

 

Szállítólevél kezelése a régi számlalista nézetben

A rontottnak jelöléshez kattints a sor elején található kék nyílra, majd a lenyíló panelen válaszd a Rontottnak jelölés lehetőséget. Ha visszavonnád ezt a beállítást, akkor ugyanitt a Mégse rontott lehetőséget válaszd.
Lista nézetben a hibásnak minősített szállítólevél sorának elején megváltozik a jelölés (piros alapon sötétkék nyíl), ez jelzi, hogy a szállítólevél rontott.


rontott-szallitolevel-1

A rontottnak jelölt szállítóleveleket nem veszi figyelembe rendszerünk, ha:

  • a szállítóleveleket tömegesen szeretnéd kiszámlázni a csoportos műveletek segítségével
  • a részletes keresőben az Számla teendők szűrési feltételt adod meg.