- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Fizetési módok
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hogyan kapom meg az előfizetésemről a számlát?
Amennyiben a számlázási fiókban tartozás jelentkezik, a rendszer díjbekérő emailt küld.
Fontos! A díjbekérő maga az email üzenet. Nem küldünk külön díjbekérő dokumentumot (pl. pdf formában).
A díjbekérő kifizethető bankkártyával (online) vagy átutalással. Bankkártyás fizetés esetén azonnal elektronikus számlát küldünk e-mail címedre. Átutalásos fizetés esetén az összeg beérkezésének napján küldjük el az elektronikus számlát.
A szolgáltatásod előfizetéséről szóló számlákat nem csatolmányként kapod meg tőlünk e-mailben, hanem a számlaértesítőben található hivatkozáson keresztül a fiókodba irányítunk a Számla - Bejövő számláim menüpontba, itt éred el őket.
A kifizetésre váró díjbekérők (Fiókban nyilvántartott tartozás) megtekinthetők a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom oldalon.
A korábbi előfizetéseidről kapott számlákat letöltheted a Beállítások/Szolgáltatáscsomagom oldalról indulva a "Tovább a bejövő számláimhoz" gombra kattintva, vagy ugyanezt megtalálod a "Számla/Bejövő számláim" menüpontban is. A tőlünk kapott számlákat bármilyen díjcsomagban eléred, de a másoktól kapott bejövő számlák megtekintéséhez #profi szolgáltatáscsomag szükséges.