A megfelelő számla és vevőtörzs kapcsolat elengedhetetlen a vevő számára a számla eléréséhez, letöltéséhez és online fizetés biztosítása esetén annak kiegyenlítéséhez.
A vevői számlafiók két módon is létrejöhet, erről ide kattintva írunk részletesebben.Ha tehát a partnertörzsben szereplő vevő számára készítesz számlát, akkor a számla és vevői számlafiók kapcsolat automatikusan létrejön.
❓Mi történik, ha törlöm a partneremet a partnertörzsből?
A partner adatlapjának törlésekor az adatlaphoz tartozó vevői számlafiók véglegesen megszűnik, nem állítható vissza.
Az adatlap törlése a már kiállított számlákra nem lesz hatással, azonban a vevő nem fogja elérni azokat a megszokott módon.
❓Ha újra berögzítettem partnerem adatait a partnertörzsben, akkor ismét elér minden korábbi számlát?
Nem. Az új adatlap új vevői számlafiókot jelent, ezért az új adatlapot hozzá kell rendelni minden számlához, ami az adott partnernek készült.
Keresd ki partnered számláit a számlakereső oldalon, ezeket egyesével tudod hozzárendelni az újonnan létrehozott adatlaphoz.
ℹ️ Számla hozzárendelése partneradatlaphoz
Nyisd le a számla sorát, és a megjelenő műveleti panelen válaszd a "Részletek" lehetőséget.
A "Kapcsolat a vevő törzzsel" részen keresd ki a vevő adatlapját, amit újként mentettél el a Partnerek menüpontban.
A rendszer felajánlja az adatlap kiválasztását hasonlóan, mint a számla írásakor. Kattints rá a "Módosít" gombra!
- A fenti műveletet ismételd meg minden számlával, ami ennek a partnernek készült.
- Csoportos összerendelésre nincs lehetőség.
Az újként létrehozott vevői számlafiók eléréséhez legalább egy számlaértesítő küldésére szükség van, onnan pedig a vevői számlafiók másik szintjére is át tud lépni partnered a "Tovább a vevői fiókba" gombra kattintva, ahol az összes számlát megtalálja.
(A "Tovább a vevői fiókba" gomb szövegezése a számla fizetési módjától, fizetettségi állapotától függően vagy meglévő online fizetési szolgáltatás miatt változhat, azonban a többi számlát ettől függetlenül ugyanúgy el fogja érni partnered.)