- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Webáruházas fizetés után kiegyenlített státuszú számla készítése
Saját webáruházamban fizetnek a vevőim bankkártyával, a számlát automatikusan bocsátom ki (Számla Agent). Hogyan tudom a vásárlásról kibocsátott számlát kifizetettre adminisztrálni?
Ha a számlát a sikeres bankkártyás fizetés után bocsátod ki, akkor legegyszerűbb a kifizetettség tényét is elküldeni a számla adataival együtt ("fizetve" tag az XML fejlécadataiban). Ez azt jelenti, hogy a számla kibocsátásakor azonnal megtörténik majd a számla kiegyenlítettre adminisztrálása.
A Számla Agenten keresztül azonban később, utólag is van lehetőség arra, hogy egy korábban kibocsátott számla kifizetettségi adatait megváltoztassuk. Erről részletesen olvashatsz a dokumentációban a linkre kattintva.