NAV online adatszolgáltatás
  1. Gyakori kérdések
  2. NAV
  3. NAV online adatszolgáltatás

NAV online számla rendszerében regisztráltam, a kódokat beírtam a Számlázz.hu fiókomban, de mentéskor azt látom, hogy az adatok nem megfelelőek. Mit tegyek?

A NAV online regisztráció után fontos, hogy a megfelelő eszközzel helyesen hozd át onnan. Figyelj arra, hogy:

  1. a regisztrációt a  NAV éles rendszerében  végezze el, még véletlenül sem a teszttrendszerben (Ha a keresőből nem a regisztráció, a tesztoldalt jeleníti meg az első találatok között. A tesztrendszer felülete ugyanúgy néz ki, mint az éles rendszer, csak a link címében van különbség. )
  2. a céghez kérd a felhasználó számára, amely épp  be vagy lépve a Számlázz.hu-ban ,
  3. technikai felhasználó  legyen az, akinek az adatait átemeled,
  4. a technikai felhasználónak mindenképp adj  „számlák kezelése”  és  „számlák lekérdezése”  jogot,
  5. pontosan - lehetőleg Egy vágólap segítségével -  másold ÁT   A négy adatot (Technikai felhasználói neve, jelszava Technikai felhasználói, XML aláíró kulcs, XML cserekulcs) a beállítások oldalán Egy  NAV Internetes adatkapcsolat  fülre
  6. a technikai felhasználói jelszava nem látszik a NAV felületén, ezt az  emlékezetből kell megadnod  a Számlázz.hu-s beállítások között (nem feltétlenül egyezik a Számlázz.hu-s jelszavad a NAV-os technikai megfelelő jelszavával!)
  7. ha minden stimmel, ellenőrizd le adószámodat is a Számlázz.hu fiókodban, mert előfordulhat, hogy rosszul szerepel a rendszerben, és emiatt nem sikerült az összekapcsolás

 

Ha mindez teljes, akkor is előfordulhat még hibaüzenet, pl. ha a mentéskor a NAV rendszere nem elérhető vagy valamilyen egyéb hibát ad vissza. Érdemes megnézni a NAV Online Számla regisztrációhoz készített videóinkat:

 

Rövid videó alapján és lépések leírásával:

 

Részletes, élő összekötés munkatársunk közvetítésével: