Fizetési kérelem fogadására képes bankszámla esetén is elérhetőek egyéb fizetési módok a díj kifizetéséhez.
Amennyiben előfizetésed díjának rendezésekor az átutalásos fizetési módot választod, valamint a fiókban elmentett bankszámlaszámod fizetési kérelem fogadására alkalmas, akkor alapértelmezetten ezt a lehetőséget ajánljuk fel a díjrendezéshez, de itt is választhatod azt, hogy inkább utalsz és nem kérsz fizetési kérelmet.
A banki felületre belépve tudod jóváhagyni a kérelmet, vagy elutasítani, ha nem ilyen módon szeretnéd rendezni a díjat.
👉 Így választhatsz másik fizetési módot a kiküldött fizetési kérelem helyett
A fizetési kérelem helyett lehetőséged van bankkártyával, önállóan indított átutalással, vagy Paypal-on keresztül is rendezni a díjat.
Lépj be fiókod Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontjába, majd a Nyitott fizetési kötelezettségeknél kattints a "Hogyan fizethetek?" gombra.
A következő ablakban segítséget nyújtunk a fizetési kérelem elfogadásához, vagy választhatod a "Máshogy fizetek" lehetőséget, mellyel a további fizetési módokhoz irányítunk.
A fizetési módoknál eléred a bankkártyás fizetést vagy kattints a "mutasd az összes fizetési módot" linkre a további lehetőségekért.
A bankkártyás vagy Paypal fizetési mód kiválasztása után kattints a lenti "Fizetek" gombra, utalás esetén a "Tovább az utalás adataihoz" gombra.
Kártyás fizetéshez a rendszer átirányít a fizetési szolgáltató felületére, átutalásos fizetéskor pedig megjelenítjük számodra az utaláshoz szükséges adatokat, és e-mailben is elküldjük számodra.
Ne feledd pontosan megadni az utaláskor az összeget, bankszámlaszámot és a díjbekérőben található P- kezdetű azonosító számot, hogy befizetésedet minél gyorsabban fel tudjuk dolgozni.
Amennyiben bankod erre lehetőséget ad, akkor befizetésed beérkezése után visszavonjuk a korábban kiküldött fizetési kérelmet.