Követeléskezelés

Szeretnék számlát helyesbíteni vagy sztornózni, de már folyamatban van egy követeléskezelés ügy. Mi a teendőm?

A sztornózás vagy helyesbítés előtt van egy apró feladatod.

Ha már indítottál ügyet és a számlát sztornózni vagy helyesbíteni szeretnéd, akkor először is az ügyet le kell állítanod a Payee felületén és utána tudod indítani a műveletet. 

Ehhez kattints a számlasor lenyitása után a "Tovább az ügyemre" linkre.

hol-tudom-nyomon-kovetni-a-koveteleskezeles-ugyemet-02

A Payee felületén az ügy sorának végén kezelheted az ügyet, itt válaszd az adott ügyre vonatkozóan a leállítást.

szeretnek-szamlat-helyesbiteni-vagy-sztornozni-de-mar-folyamatban-van-egy-koveteleskezeles-ugy-mi-a-teendom-01

 

integracio_banner_1200x314