- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Online fizetési megoldások
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Folyamatban lévő online fizetési szerződéssel kapcsolatos kérdésben hol érem el a szolgáltatót?
Az OTP SimplePay esetében az online szerződéskötés a Számlázz.hu fiókodból is megtörténhet. Ugyanakkor a szerződési igény elbírálását és a szükséges beállításokat teljes egészében az OTP SimplePay megoldását nyújtó OTP Mobil Kft. szakemberei végzik el. Erről ide kattintva tájékozódhatsz.
Ha úgy érzed, hogy elakadt a szerződéskötés, akkor kérj információt az adott fizetési szolgáltató ügyfélszolgálatától:
OTP SimplePay esetén az ugyfelszolgalat@otpmobil.com email címen.
PayPal esetén (kizárólag angolul!): Ehhez kérjük, kattints ide!
Teya (korábban Borgun) esetében az info@b-payment.hu email címen.
Amennyiben a Barion szolgáltatás bevezetésénél akadtál el, keresd ügyfélszolgálatunkat és segítünk.