Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Az egyenlegen mutatkozó tartozást mikor és hogyan tudom rendezni?

Miből áll ez az összeg?

Ez az összeg a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban látható és a fiókban kiállított e-számlák hitelesítési díjának összesített értékét jelzi.

  • Az e-számlák díja szolgáltatáscsomagtól függően változik (részletek itt).

  • Automatikus vagy tömeges számlázás esetén viszont minden csomagban egységesen 5 Ft + áfa / db díjat számítunk fel.

Amíg ez az összeg nem éri el a fiókodhoz tartozó bruttó 3 000 Ft-os limitet, nem szükséges kifizetned.

Amikor viszont a tartozás eléri ezt az értékhatárt:

  • Rendszerünk e-mailben értesít arról, hogy a díj esedékessé vált.

  • Ezután 7 nap áll rendelkezésedre, hogy belépj a fiókodba, és a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban kiválaszd a fizetési módot a Fizetési lehetőségek gombra kattintva.

  • Amennyiben egyéb díj fieztése nem esetékes, az egyenleg összegét mentett kártya esetén nem terheljük automatikusan.

Ha utalásos fizetést választasz, akkor egy díjbekérőt küldünk, melyhez újabb 7 napos fizetési határidő tartozik.

Mikor kerül kiszámlázásra a díj korábban?

Ha a hitelesítési díj összege nem éri el a 3 000 Ft-ot, de:

  • épp esedékes a szolgáltatáscsomagod hosszabbítása, vagy

  • egy külön díjas szolgáltatást használsz (pl. Számla Agent, Tömeges számlagenerálás),

akkor a rendszer ezeket együttesen számlázza ki, az aktuális számlázási ciklusodhoz igazítva.

 

A díjfizetési értesítőben szereplő összeg csak azt jelzi, hogy a számlázási egyenleged átlépte a beállított limitet.
Ha az értesítő után még állítasz ki e-számlát a tényleges fizetésig, akkor a végleges fizetendő összeg magasabb lehet, mint amit az értesítőben láttál.

Ha számlázási fiókodat törölni szeretnéd, akkor az egyenleg összegét a limit elérésétől függetlenül rendezni szükséges, hiszen tartozással rendelkező fiók törlésére nincs lehetőség.