Telephelyek számlázásához két lehetséges működés kialakítását tudjuk javasolni a Számlázz.hu-ban.
Rendszerünkben alapvetően telephely kezelésére nincs lehetőség, emiatt a telephelyek kezelését két módon lehet megvalósítani:
1. Ahány telephely, annyi számlázási fiók
Ha több fiók kezelésére amiatt van szükség, mert egy adott cég több telephellyel rendelkezik, és indokolt a telephelyenkénti különálló fiók. A további fiókok létrehozásáról szóló bejegyzésünkért kattints ide!
Ebben az esetben a közös pont az a felhasználó lesz a fiókok között, aki az új fiókok létrehozta, csak neki lesz átjárása azok között, s fog rálátni mindkét fiókra.
A többi felhasználó csak annak a fióknak a számláit fogja látni, melybe tagként meghívták.
A meghívásáról blogcikkünkben írunk részletesen.
Az egyes számlázási fiókok előfizetéséről külön-külön szükséges gondoskodni. Részletekért kattints ide!
2. Egy fiók - több számlatömb
Azonos adatokkal számlázó telephelyek esetében lehetőség van több számlatömböt létrehozni egy fiókon belül, így a telephelyek számlái fiókon belül is elkülöníthetőek.
A Beállítások - Előtagok menüpontban lehetőség van telephelyenként létrehozni a számlatömböket, melyet a számla írásakor ki lehet választani. Számlázáskor a rendszer mindig azt az előtagot ajánlja fel az adott felhasználónak, amivel utoljára készített számlát.
Felhasználói szinten is elég jól paraméterezhető a működés.
Abban az esetben például, ha telephelyenként egy felhasználói hozzáférést biztosítasz a kollégáknak, amivel számláznak, akkor lehetőség van a számlázó vagy kezelő jogosultság esetén korlátozni a számlák megtekintését úgy, hogy csak a saját maga által készített számlát láthatja az adott felhasználó.
A meghívásról, jogosultságokról és az egyes jogosultsági szintek által elérhető funkciókról ide kattintva találsz információt.