API interfész, Számla Agent

Számla Agent illesztéséhez használhatom-e meglevő, de még „szűz” számlázási fiókom?

Még nem számláztam a fiókomból. Használhatom ezt a fiókot arra, hogy a webshopommal való összekötést teszteljem?

Igen, de javasoljuk, hogy előbb állítsd teszt állapotba a fiókodat. Ehhez a csak annyit kell tenned - ha még nem számláztál és a fiókodat nem kötötted össze a NAV Online számla rendszerével -, hogy a Vezérlőpult menüpontban jobb oldalon a Tesztüzem bekapcsolása gombra kattintasz. Ennek hatására a fiókod teszt állapotba kerül és - amennyiben a #free csomagot használod és még nem fizettél elő egyik szolgáltatáscsomagra sem - egy #profi csomagot is beállítunk neked, aminek a költségeit mi álljuk a tesztelés ideje alatt.

Ha a fejlesztéssel végeztetek, te magad visszakapcsolhatod a fiókod éles állapotba, amelynek során a kiállított teszt számlákat töröljük és a teszt #profi csomagot is lezárjuk és visszaállítjuk #free-be.


Arra is van lehetőség, hogy fenntarts egy külön teszt fiókot csak azért, hogy a Számla Agent (vagy egyéb funkció) működését teszteld. Ehhez regisztrálj egy új fiókot és állítsd azt teszt állapotba. Itt írjuk le ennek a részleteit. Ugyanazzal az adószámmal lehetőség van több számlázási fiókot létrehozni, ami néhány feltételhez van kötve. Erről bővebb információt itt találsz.

integracio_banner_1200x314