- Gyakori kérdések
- Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
- Számlázási fiók kezdő beállításai, első lépések
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Több vállalkozás nevében is szeretném igénybe venni a Számlázz.hu szolgáltatásait. Lehetséges ez?
Igen, egy felhasználóhoz több számlázási fiók is kapcsolható.
Igen, de cégenként külön fiók létrehozása szükséges. Az összes fiókod lehet az ingyenes (#free) szolgáltatáscsomagban. Ha elő szeretnél fizetni valamelyik magasabb tudású szolgáltatáscsomagra, akkor azt fiókonként kell megtenned: az előfizetés minden esetben egy meghatározott fiókhoz tartozik.
Ha a további fiókot/fiókokat is ugyanazzal a felhasználóval szeretnéd kezelni, akkor bejelentkezés után a bal felső sarokban található lenyíló menüben válaszd az "Új számlázó fiókot hozok létre" lehetőséget. Ha ez megtörtént, akkor az egyes fiókok között váltani ugyanennek a lenyíló menünek a segítségével tudsz majd.