Ügyfélszolgálatunk az év minden napján rendelkezésre áll.
Nálunk mindig az ügyfél az első! A Számlázz.hu ügyfélszolgálata az év minden napján (hétvégén és ünnepnapokon is) reggel 8:00 és este 20:00 óra között, a lehető legrövidebb időn belül válaszolja meg írásban a beérkező kérdéseket.
Hogy érhetsz el minket?
Amennyiben kérdésed lenne és/vagy csatlakoznál a Számlázz.hu közösséghez, akkor üzenetedet a Kapcsolatfelvételi oldalon tudod elküldeni nekünk.
Számlázási fiókodba bejelentkezve ugyanezt az Egyéb - Ügyfélszolgálat menüponton keresztül is megteheted, így a rendszerbe bejelentkezve érkezik hozzánk a megkeresés és beazonosítva, a fiókodat érintő kérdésedet szinte azonnal meg tudjuk válaszolni.
Minden előfizetéses csomagban elérhetővé tettük live chat szolgáltatásunkat, melyet az alkalmazásban a jobb alsó sarokban található kis üzenet ikonon keresztül érsz el, és ahol ügyfélszolgálatunk valós időben válaszolja meg kérdéseket (Az év minden napján, hétvégén és ünnepnapok, 9:00 és 17:00 óra között).
Belépés után minden felhasználó számára elérhető a személyes hírfolyam, ahol kizárólag az alkalmazással kapcsolatos hasznos információkat, illetve a szolgáltatással kapcsolatos változásokat osztjuk meg, melyek kifejezetten arra a számlázási fiókra vonatkozóak amelyikbe be vagy jelentkezve, tehát testreszabott információkkal fogsz találkozni.
Javasoljuk, hogy vedd igénybe tudástárunkat, hiszen több száz bejegyzéssel nyújtunk már támogatást rendszerhasználati és egyéb témakörökben is. Ha azonban bármilyen kérdésed adódna, melyre nem találtál választ, ügyfélszolgálatunk készséggel válaszol!
Tudtad?
Ügyfélszolgálatunk 2022-ben is 1. helyezett lett a ClientFirst Kiváló Kiszolgálás megmérettetésében, méghozzá a nagyvállalatokkal közös kategóriában! 4. éve vagyunk díjazottak, tavaly óta pedig már másodjára sikerült a dobogó legfelső fokáig jutni ügyfélszolgálati csapatunknak.
2022-ben egy neves európai megmérettetésen is bemutattuk ügyfélkiszolgálási módszereinket. Nagy örömünkre a European Customer Centricity Awards komoly, szakmai zsűrije is úgy találta, hogy igazán kiemelkedő, amit a Számlázz.hu elért és csinál nap mint nap. Olyannyira, hogy a kétfordulós versenyen, a több száz pályamű közül a B2B (business-to-business, azaz magyarul vállalkozástól vállalkozásig) kategóriában az 5. helyezést ítélte meg nekünk.
Telefonos ügyfélszolgálat
Telefonos ügyfélszolgálattal nem rendelkezünk, melynek az az oka, hogy üzleti témában kerestek minket, sok esetben könyveléssel, üzletmenettel, pénzügyekkel, szoftverhasználattal kapcsolatos kérdésekkel, amelyek esetében kiemelten fontos a visszakereshetőség: legyen nyoma írásban, hogy te, a kollégáid és a könyvelőd is elolvashassa bármikor, bármennyi alkalommal.
Ráadásul érzékeny, bizalmas adatokat kezelünk, emiatt a beazonosíthatóság is fontos, és ezt így látjuk egyszerűnek, gyorsnak és biztonságosnak.