API interfész, Számla Agent

Mit jelent, ha új Számla Agent regisztráció során az alábbi üzenetet kapod? "Ha ezzel a felhasználóval regisztrálsz, akkor az 'Éncégem Kft.' automatikus számlakészítése (Számla Agent) le fog állni..."

"...Azt javasoljuk, hogy kezdd újra a regisztrációt, és adj meg másik felhasználót." Mi a teendők ekkor?

Az új fiók regisztrációjakor a saját felhasználói nevedet adtad meg: ez azt jelenti, hogy az új fiók létrehozását követően a felhasználóneveddel mindkét fiókot eléred majd. Ez nem is lenne (lesz) rossz dolog, azonban egy dologra mindenképpen oda kell figyelni: webáruházad automatikus számlakibocsátáshoz a te felhasználónevedet használja. Ott azonban van egy olyan megkötés, hogy az a felhasználó, amellyel a webáruház csatlakozik a Számlázz.hu-hoz, nos ez a felhasználó csakis egy fiókhoz férhet hozzá.

A megoldás a következő lépésekből áll:

  1. Hozz létre meglevő fiókodhoz egy 'Számlázó' jogosultságú hozzáférést. Ez egy új felhasználói nevet jelent.
  2. Webáruháza Számlázz.hu-hoz kapcsolódó moduljában módosítsd a jelenlegi felhasználói adatokat erre az új hozzáférésre. Mind a felhasználónevet, mind a jelszót meg kell változtatnod.
  3. "Indítsd újra" a webáruházát, azaz győződj meg arról, hogy az új felhasználói adatokkal kapcsolódik webáruházad a Számlázz.hu-hoz.
  4. Ezt követően bátran regisztrálhatod a második számlázási fiókot a saját felhasználód alatt.

Ha segítségre van szükséged, jelezd felénk.

Ha szeretnéd, hogy a webáruházad részére szakembereink hozzák létre ezt az új hozzáférést, abban is szívesen segítünk.

integracio_banner_1200x314