"...Azt javasoljuk, hogy kezdd újra a regisztrációt, és adj meg másik felhasználót." Mi a teendők ekkor?
Az új fiók regisztrációjakor a saját felhasználói nevedet adtad meg: ez azt jelenti, hogy az új fiók létrehozását követően a felhasználóneveddel mindkét fiókot eléred majd. Ez nem is lenne (lesz) rossz dolog, azonban egy dologra mindenképpen oda kell figyelni: webáruházad automatikus számlakibocsátáshoz a te felhasználónevedet használja. Ott azonban van egy olyan megkötés, hogy az a felhasználó, amellyel a webáruház csatlakozik a Számlázz.hu-hoz, nos ez a felhasználó csakis egy fiókhoz férhet hozzá.
A megoldás a következő lépésekből áll:
- Hozz létre meglevő fiókodhoz egy 'Számlázó' jogosultságú hozzáférést. Ez egy új felhasználói nevet jelent.
- Webáruháza Számlázz.hu-hoz kapcsolódó moduljában módosítsd a jelenlegi felhasználói adatokat erre az új hozzáférésre. Mind a felhasználónevet, mind a jelszót meg kell változtatnod.
- "Indítsd újra" a webáruházát, azaz győződj meg arról, hogy az új felhasználói adatokkal kapcsolódik webáruházad a Számlázz.hu-hoz.
- Ezt követően bátran regisztrálhatod a második számlázási fiókot a saját felhasználód alatt.
Ha segítségre van szükséged, jelezd felénk.
Ha szeretnéd, hogy a webáruházad részére szakembereink hozzák létre ezt az új hozzáférést, abban is szívesen segítünk.
Felhasználó helyett API kulcs használatával is kialakíthatod a Számlázz.hu kapcsolatot. Erre vonatkozó leírásunkat ide kattintva éred el!