A fizetési kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz Számlázz.hu-s előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra előfizetésed díjának rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat.
Minden elektronikus banki csatornán lehetőség van a fizetési kérelem elfogadására:
- UniCredit mBanking
- UniCredit mBanking Business
- Spectra
- SpectraNet
- és MultiCash.
Az egyes platformok esetében, a fizetési kérelem használata technikai akadályokba ütközhet. Kérjük, hogy tájékozódj a bank oldalán.
A bank felületére belépve üzenet fogad, amennyiben beérkező fizetési kérelmet kapsz. A fizetési kérelmet eléred a Megbízások / Fizetési kérelem menüpontban:
A felugró ablakban elsőként a kimenő fizetési kérelmek jelennek meg, így át kell váltani a bejövő fizetési kérelmekre, ahol megtalálod a függőben lévő fizetési kérelmet. A kérelem sorára kattintva nyílik lehetőség a fizetési kérelem jóváhagyására. Ehhez kattints a "Jóváhagyás" linkre.
Ellenőrizd az adatokat és az azonnali utalásoknál szokásos aláírási procedúrával hagyd jóvá a kérelmet.
Amennyiben nem a fizetési kérelem elfogadásával, hanem egyéb fizetési mód segítségével szeretnéd rendezni a díjat, akkor egyszerűen csak utasítsd el a fizetési kérelmet az "Törlés" gomb használatával.
Ezután számlázási fiókodba belépve a Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontban a neked megfelelő fizetési mód kiválasztásával tudod rendezni a díjat.