Kisebb csomagra váltani a meglévő szolgáltatáscsomag lejárata előtt van lehetőség
Az előfizetésed lejárata előtt 3 nappal értesítést küldünk.
Ha elégedett vagy a jelenlegi csomagoddal, nincs semmi dolgod – a hosszabbítás automatikusan megtörténik.
Ha viszont csomagot szeretnél váltani egy alacsonyabb díjúra, azt csak a fizetett időszak lejárta előtt tudod beállítani. Fontos, hogy ebben az esetben kártyás fizetéssel azonnal szükséges rendezni a díjat vagy utalásos fizetési mód választásákor díjebkérőt küldünk.
A módosítási igényt a Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban tudod jelezni, a Módosítom az előfizetésem gombra kattintva.
Amennyiben fiókodban elmentetted bankkártyádat és aktiváltad az ismétlődő fizetést is, akkor az újbóli, automatikus terheléshez való beleegyezéseként kezeljük ezt, ezért a szolgáltatáscsomag lejárata előtt nem küldünk külön értesítést.
Fontos!
A kisebb csomag mindig az aktuális csomagod lejáratát követően lép életbe, azonban ennek díját nem az érvénybe lépésekor kell kifizetned, hanem az igényléskor bankkártyával, vagy utalásos fizetés esetén a kiküldött díjbekérőben meghatározott fizetési határidőig.
Ha egyáltalán nem szeretnél előfizetni, és az ingyenes csomagot szeretnéd használni, akkor a lemondás lehetőségét kell keresd a szolgáltatáscsomagok beállításainál.
Lemondásra nincs lehetőség, ha a:
- fiókban rendezetlen díjtartozás található. Nem lehet előfizetés, kiegészítő szolgáltatás, e-számla hitelesítési díjból eredő tartozás;
- fiókgazdán kívül, egy olvasási jogú könyvelőn kívül további felhasználó szerepel a fiókban vagy az olvasási jogú könyvelőnél magasabb jogosultságú a fiókgazda melletti felhasználó.
A felhasználókhoz kapcsolódó feltételnek az az oka, hogy a választott #free csomagban nem tudsz több felhasználót kezelni a fiókgazda mellett, csak egy olvasási jogú könyvelőt. A váltás előtt a fiókot alkalmassá kell tenni arra, hogy a #free csomag funkcióira gördülékenyen át tudjon váltani. A lemondás alkalmával átirányítunk a Vezérlőpult aljára, ahol plusz felhasználók hozzáférését meg tudd szüntetni vagy módosíthasd.
Fontos, hogy amennyiben nem jelzel változtatási igényt, akkor a fenti képen látható levél első bekezdése alapján újabb értesítést fogsz kapni az automatikus hosszabbításról, a fiókban pedig fizetési kötelezettség keletkezik. Itt már nincs lehetőség lemondásra, időszak változtatásra, csak magasabb tudású csomagot tudsz választani a meglévő helyett (amennyiben van magasabb).
A hosszabbításról szóló levél érkezésétől számított 7 napon belül lépj be, és egyenlítsd ki szolgáltatáscsomagod díját bankkártyával vagy válaszd az utalásos fizetést. Díjfizetés hiányában nincs lehetőségünk biztosítani a fiók elérését, ami azt jelenti, hogy korlátozza a rendszer a hozzáférésedet.
Az igénylés és a fizetési határidő között eltelt idő alatt rendszerünk minden nap emlékeztető levelet küld, hogy elkerülhesd a fizetési határidőn kívüli díjrendezést.
Kérjük vedd figyelembe, hogy rendszerünk azt nem érzékeli, ha a banki felületen a fizetési határidő napjára átutalást rögzítettél, így az említett értesítők addig is érkezni fognak, amit egyedileg nincs lehetőségünk kikapcsolni.