Online fizetési megoldások

Van aktív online fizetési szerződésem, partnerem mégsem tudja online kifizetni a számláját. Miért van ez?

Az online fizetés eléréséhez több szempontot is meg kell vizsgálni, ezekről írunk ebben a cikkben.

A Számlázz.hu-n keresztül több fizetési szolgáltató által is tudsz online fizetési lehetőséget biztosítani partnereid számára, amely a vevői számlafiókban érhető el.

Van néhány dolog azonban, amit meg kell vizsgálni ahhoz, hogy partnered biztosan elérje ezt a lehetőséget.

Ha kikapcsolod a vevői számlafiókot, akkor:
  • partnered nem éri el a korábban neki készített számlákat (korábbi értesítőből indított letöltési próbálkozás esetén a rendszer küld számodra egy értesítést),
  • a számlákat értesítő küldés esetén csatolmányként küldjük el,
  • a korábbi számlákat újabb értesítő küldésével tudod biztosítani, ha számlapótlást kérnek.

 

A #profi előfizetéssel rendelkező Számlázz.hu felhasználó számára a vevői számlafiók helyett a Számla - Bejövő számláim menüpontban érhető el minden korábbi számla, és az azokhoz biztosított online fizetési lehetőség.

A vevői számlafiók nem jön létre olyan egészségpénztári számlázás esetén, ahol a vevő adatok nem megfelelően vannak megadva. A egészségpénztári számla adatainak helyes megadásáról szóló bejegyzésünkhöz kattints ide!

 

Megfelelően aktiváltad az online fizetést és a vevői fiók is be van kapcsolva, azonban partnered mégsem tud fizetni?

Ellenőrizd az alábbiakat:

1. A fiókban van élő szerződés a fizetési szolgáltatóval?   

  • OTP Simple esetében fontos, hogy a csatlakozási kérésed elfogadása után kapsz tőlük egy díjbekérő e-amil-t a csatlakozási díj átutalásához. Ha ezt az összeget megkapta és jóváírta a bank, akkor aktiválják a szolgáltatást a fiókodban, amiről újabb e-mailben értesítenek.
  • Barion esetében, ha kitöltöttél minden szükséges adatot az online fizetés bevezetése során, akkor rövid elbírálás után automatikusan megjelenik a szolgáltatás a fiókodban.
  • Paypal és Teya (korábban Borgun) esetében az adataid beküldése után megkapod tőlünk a Payment Gateway fiókod belépési adatait, a fizetési szolgáltatótól pedig külön e-mail-ben meg kell kapnod az fizetési szolgáltatás aktiválásához szükséges kódokat. Ha itt elvégezted a beállításokat, akkor a Számlázz.hu-s fiók beállításaiban már láthatod, hogy aktiválva van a szolgáltatás.

2. Az igényelt szolgáltatásban a fizetendő bizonylat devizanemének megfelelő szolgáltatást vezettél be?

Mindegyik online fizetési szolgáltató meghatározott devizanemek esetében teszi elérhetővé az online fizetési lehetőséget.
Ha például csak HUF devizára kötöttél szerződést vagy aktiváltad az online fizetési szolgáltatást, akkor az EUR vagy egyéb devizában készült bizonylat esetében nem lesz elérhető az online fizetés partnerednek.

3. Az adott számlaszám előtag esetében engedélyezted az online fizetést?

Alapértelmezetten minden előtag esetében engedélyezve van az online fizetés elérése, azonban érdemes ellenőrizni ezt a Beállítások - Előtagok menüpontban, az előtag beállítási között.

van-aktiv-online-fizetesi-szerzodesem-partnerem-megsem-tudja-online-kifizetni-a-szamlajat-01

4. A számla fizetési módja utánvétes? 

Utánvétes fizetési mód esetén a dupla pénzügyi teljesítés elkerülésének érdekében nem jelenik meg az online fizetés a vevői számlafiókban.


Az online fizetés lehetősége nem jelenik meg továbbá készpénzes fizetési módú vagy már fizetett számla esetében.


Online fizetési megoldásainkról további információt ide kattintva érsz el!