2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött fizetési kérelmet is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz fizetési kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Felhívjuk figyelmed, hogy a bevezető időszakban #digital vagy #profi csomagban, kizárólag az aktív autokasszával rendelkező ügyfelek egy szűkebb köre tudja igénybe venni a szolgáltatást.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetési díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, melynek részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Fizetési kérelem elfogadásának menete
A weboldalon vagy az app főoldalán megjelenik egy Feladat, mely részleteinek ellenőrzése után jóváhagyható a fizetési kérelem.
Az Updates lehetőség választása után kattints a Confirm your details gombra a fizetési adatok megerősítéséhez. A következő oldalon jelöld meg, hogy privát vagy üzleti tranzakcióról van szó, majd a következő lépésben a kedvezményezettel kapcsolatos részletes adatokat szükséges megadnod, mielőtt jóváhagyod a fizetési kérelmet.
Amennyiben nem fizetési kérelemmel szeretnéd rendezni a díjat, akkor elutasíthatod azt. Ezt követően számlázási fiókod Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontjában a számodra megfelelő fizetési móddal tudod kiegyenlíteni a díjat.