- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Fizetési kérelem
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Wise fizetési kérelem elfogadása
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött fizetési kérelmet is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz fizetési kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Fizetési kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetési díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, melynek részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Fizetési kérelem elfogadásának menete
A weboldalon vagy az app főoldalán megjelenik egy Feladat, mely részleteinek ellenőrzése után jóváhagyható a fizetési kérelem.
Az Updates lehetőség választása után kattints a Confirm your details gombra a fizetési adatok megerősítéséhez. A következő oldalon jelöld meg, hogy privát vagy üzleti tranzakcióról van szó, majd a következő lépésben a kedvezményezettel kapcsolatos részletes adatokat szükséges megadnod, mielőtt jóváhagyod a fizetési kérelmet.
Amennyiben nem fizetési kérelemmel szeretnéd rendezni a díjat, akkor elutasíthatod azt. Ezt követően számlázási fiókod Beállítások - Szolgáltatáscsomagom menüpontjában a számodra megfelelő fizetési móddal tudod kiegyenlíteni a díjat.