Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Zárolás egy másik fiók lejárt tartozása miatt

Az egyik fiókom díját kiegyenlítettem, de nem tudok oda belépni másik fiók tartozása miatt. Mi a teendőm?

A számlázási felület elérésében korlátozásra lehet számítani abban az esetben, ha fiókgazda jogosultsággal több fióknak vagy tagja és ebből az egyikben lejárt tartozás mutatkozik. Ebben az esetben tehát egyik olyan fiókba sem tudsz belépni, ahol a jogosultságod fiókgazda, ekkor a lenti képernyő fogad bejelentkezéskor.

Az oldal alján található lenyíló menüben megmutatjuk, hogy melyik fiókban található a lejárt tartozás. Ide átlépve a díjat bankkártyával azonnal rendezni tudod vagy átutalásra jelölheted azt. Bármelyik fizetési módot is választod, a kapcsolódó fiók(ok) azonnal elérhető(ek) lesznek.

zarolt-fiok-masik-fiok-tartozasa-miatt

Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mail-t küldünk a fizetéshez szükséges adatokkal. Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer szintén zárolja a fiókot. Ekkor az itt leírt módon lehetséges a díjfizetés.

A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.

Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.