- Gyakori kérdések
- Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
- Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Zárolt fiók elérése egyenlegben mutatkozó tartozás miatt
Az egyenleg limit átlépése és a díjrendezés elmaradása korlátozást eredményez.
Minden számlázási fiók rendelkezik egy 3 000 Ft-os egyenleg limittel, ami az e-számlák hitelesítési díjának összegéből adódik össze.
Abban az esetben, ha eléred ezt a limitet, rendszerünk tájékoztatást küld arról, hogy a díj kifizetésére lesz szükség. A tájékoztatástól számított 7 napon belül a díjat kártyával vagy utalással szükséges kifizetni, ennek hiányában a rendszer zárolja a fiókot és a lenti képernyő fogad bejelentkezéskor. Bármely fizetési módot is választod a Kifizetem gombra kattintva, a számlázási fiók azonnal elérhető lesz.
Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mail-t küldünk a fizetéshez szükséges adatokkal. Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer szintén zárolja a fiókot. Ekkor az itt leírt módon lehetséges a díjfizetés.
A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.
Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.