Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Zárolt fiók elérése egyenlegben mutatkozó tartozás miatt

Egyenleg miatt tartozást mutat a rendszer és zárolta a fiókomat. Miből áll az egyenleg és hogyan fizethetem ki?

Minden számlázási fiók rendelkezik egy 3 000 Ft-os egyenleg limittel, ami az e-számlák hitelesítési díjának összegéből adódik össze.


Abban az esetben, ha eléred ezt a limitet, rendszerünk tájékoztatást küld arról, hogy a díj kifizetésére lesz szükség. A tájékoztatástól számított 7 napon belül a díjat kártyával vagy utalással szükséges kifizetni, ennek hiányában a rendszer zárolja a fiókot és a lenti képernyő fogad bejelentkezéskor. Bármely fizetési módot is választod a Kifizetem gombra kattintva, a számlázási fiók azonnal elérhető lesz.

zarolt-fiok-egyenleg-tartozas

Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mail-t küldünk a fizetéshez szükséges adatokkal. Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer szintén zárolja a fiókot. Ekkor az itt leírt módon lehetséges a díjfizetés.

A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.

Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.