Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Zárolt fiók elérése lejárt tartozás miatt

Tartozás miatt zárolta a rendszer a fiókomat. Hogyan érem el újra a számlázási felületet?

A Számlázz.hu rendszerében automatikusan meghosszabbítjuk előfizetésedet (szolgáltatáscsomag, Autokata), ha a lejárat előtt másként nem rendelkezel erről. Bővebb információt a témában ide kattintva találsz.

A hosszabbításról küldött értesítő érkezésétől számítva 7 nap áll rendelkezésedre, hogy kiegyenlítsd a megkezdett előfizetői időszak díját, egyéb esetben a rendszer tartozás miatt zárolja a fiókot és az alábbi képernyő fogad bejelentkezéskor. Bármely fizetési módot is választod a Kifizetem gombra kattintva, a számlázási fiók azonnal elérhető lesz.

zarolt-fiok-lejart-tartozas


Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mail-t küldünk a fizetéshez szükséges adatokkal. Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer szintén zárolja a fiókot. Ekkor az itt leírt módon lehetséges a díjfizetés.

A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.

Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.