Az automatikus előfizetés hosszabbítást követően a díjrendezés elmaradása korlátozást eredményez.
A Számlázz.hu rendszerében automatikusan meghosszabbítjuk előfizetésedet, ha a lejárat előtt másként nem rendelkezel erről. Bővebb információt a témában ide kattintva találsz.
A hosszabbításról küldött értesítő érkezésétől számítva 7 nap áll rendelkezésedre, hogy kiegyenlítsd a megkezdett előfizetői időszak díját, egyéb esetben a rendszer tartozás miatt zárolja a fiókot, és az alábbi képernyő fogad bejelentkezéskor. Bármely fizetési módot is választod a Kifizetem gombra való kattintás után, a számlázási fiók azonnal elérhető lesz.
A Kifizetem gombra kattintva választhatod ki az aktuális, azaz "Jelenlegi csomag"-ot vagy válthatsz magasabb csomagra is. Az átutalás fizetési mód kiválasztásakor egy díjbekérő e-mail-t küldünk a fizetéshez szükséges adatokkal vagy választhatod a fizetési kérelem küldését is. Amennyiben az értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül a díjat nem rendezed, a rendszer szintén zárolja a fiókot. Ekkor az itt leírt módon lehetséges a díjfizetés.
A befizetésről szóló számla az összeg beérkezésekor készül el, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.
Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.