Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Zárolt fiók elérése rendezetlen díjelőírás miatt

Fizetetlen díjelőírás: korlátozás a díjfizetés elmulasztása esetén

Amennyiben számlázási fiókodban már található konkrét díjelőírás és ennek rendezése a meghatározott fizetési határidőn belül nem történt meg, akkor a rendszer zárolja a fiókot, korlátozza a felhasználódat és az alábbi képernyő fogad bejelentkezéskor.


zarolt-fiok-rendezetlen-dijeloiras-01

Fizetetlen díjelőírásnak számít, ha:

  • szolgáltatáscsomagod díjának kifizetéséhez átutalásosfizetési módot jelöltél meg

    vagy
  • a Számla Agent vagy Tömeges számlagenerálás szolgáltatás használatáról automatikusan létrejövő díjelőírást a küldött fizetési értesítőben megadott határidőn belül nem rendezted

    és
  • az ehhez tartozó összeg nem érkezett meg számlánkra.
Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.

⚠️ Fontos!

  • Ha korábban már utalásos fizetést jelöltél meg, akkor ugyanazt a fizetési módot a Fizetési lehetőségek között már nem éred el.

  • A felületen ekkor bankkártyával azonnal kiegyenlítheted a díjat, így a számlázási fiókod azonnal újra elérhető lesz.

👉 Emellett a korábban küldött értesítő alapján is elindíthatod az átutalást. Ha pedig a fizetési folyamatot újraindítod, az utalásos fizetés opcióval ismét eléred az átutaláshoz szükséges adatokat, amelyeket szintén elküldtünk az értesítőben.

💡 Fontos tudni: