Fizetetlen díjelőírás: korlátozás a díjfizetés elmulasztása esetén
Amennyiben számlázási fiókodban már található konkrét díjelőírás és ennek rendezése a meghatározott fizetési határidőn belül nem történt meg, akkor a rendszer zárolja a fiókot, korlátozza a felhasználódat és az alábbi képernyő fogad bejelentkezéskor.
Fizetetlen díjelőírásnak számít, ha:
- szolgáltatáscsomagod díjának kifizetéséhez átutalásosfizetési módot jelöltél meg
vagy - a Számla Agent vagy Tömeges számlagenerálás szolgáltatás használatáról automatikusan létrejövő díjelőírást a küldött fizetési értesítőben megadott határidőn belül nem rendezted
és - az ehhez tartozó összeg nem érkezett meg számlánkra.
⚠️ Fontos!
-
Ha korábban már utalásos fizetést jelöltél meg, akkor ugyanazt a fizetési módot a Fizetési lehetőségek között már nem éred el.
-
A felületen ekkor bankkártyával azonnal kiegyenlítheted a díjat, így a számlázási fiókod azonnal újra elérhető lesz.
👉 Emellett a korábban küldött értesítő alapján is elindíthatod az átutalást. Ha pedig a fizetési folyamatot újraindítod, az utalásos fizetés opcióval ismét eléred az átutaláshoz szükséges adatokat, amelyeket szintén elküldtünk az értesítőben.
💡 Fontos tudni:
-
A zárolás akkor szűnik meg, amikor az összeg beérkezik hozzánk.
-
Ekkor készül el a befizetésről a számlád, amelyet megtalálsz:
-
Számla / Bejövő számláim menüpontban, valamint
-
Beállítások / Szolgáltatáscsomagom menüpontban.
-