Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás

Zárolt fiók elérése rendezetlen díjelőírás miatt

Mit jelent pontosan az elmaradt utalás a zárolásról szóló képernyőn?

Amennyiben számlázási fiókodban már található konkrét díjelőírás és ennek rendezése a meghatározott fizetési határidőn belül nem történt meg, akkor a rendszer zárolja a fiókot és az alábbi képernyő fogad bejelentkezéskor.


zarolt-fiok-rendezetlen-dijeloiras-new_szerk-1

Fizetetlen díjelőírásnak számít, ha:

  • szolgáltatáscsomagod díját utalásos fizetésre jelölted
  • az Autokata szolgáltatás díját átutalásos fizetésre jelölted
  • a Számla Agent vagy tömeges számlagenerálás szolgáltatás használatáról küldött értesítőben meghatározott fizetési határidőn belül annak díját nem rendezted. Ezt a díjelőírást automatikusan generálja a rendszer
  • az egyenleg kifizetéséről küldött értesítő után annak díját utalásos fizetésre jelölted

és az ehhez tartozó összeg nem érkezett meg számlánkra.

Egy felhasználóval történő több fiók kezelésével kapcsolatban, a zárolás és a jogosultsági szintek összefüggéséről ide kattintva olvashatsz.

Fontos!

Ebben az esetben az utalásos fizetés korábbi megjelölése miatt ugyanazt a fizetési módot már nem éred el a Fizetési lehetőségek választása után. A felületen ekkor bankkártyával azonnal ki tudod egyenlíteni a díjat, ennek köszönhetően a számlázási fiók azonnal elérhető lesz.
A korábban küldött értesítő alapján is elindíthatod az átutalást, vagy a fizetési folyamatot újra elindítva, az utalásos fizetéssel eléred az utaláshoz szükséges adatokat, melyeket korábban az értesítőben küldtünk el.
Az összeg beérkezésekor szűnik meg a zárolás, valamint készül el a számlád a befizetésről, mely a Számla - Bejövő számláim menüpontban is elérhetővé válik.