- Gyakori kérdések
- Integrációk / API
- Banki integrációk, Autokassza
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
A vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?
Összekötöttem Számlázz.hu fiókomat a bankszámlámmal, a vevőm kiegyenlített egy számlát, mégsem vált át a rendszerben automatikusan „kifizetett” státuszra. Mi ennek az oka?
Amennyiben vevőd az utaláskor helytelenül adta meg a közleményben a számlaszámot, a rendszer nem tudja párosítani a számlát a beérkező tranzakcióval. Lehetséges, hogy:
- vevőd elírta a számlaszámot
- nem a teljes számlaszám szerepel a közleményben
- a számlaszám ugyan teljes egészében szerepel a közleményben, de nincs szóközzel elválasztva a szöveg egyéb részeitől.
Javasoljuk, hogy kérd meg vevőidet, hogy a számla sorszámát mindig pontosan tüntessék fel a közleményben.
Ha érdekel, mi alapján tudja az autokassza összekötni a számlákat és díjbekérőket a bankszámládra beérkező összegekkel, blogcikkünkben részletesen olvashatsz róla.