Előlegszámla, végszámla

Díjbekérő automatikus számlázása esetén előlegszámla vagy normál számla készüljön?

A fiókban történő beállítás segítségével meghatározhatod, hogy rendszerünk előlegszámlát vagy végszámlát készítsen a díjbekérőből.

A fiók beállításaiban meghatározható, hogy a díjbekérő kifizetettségének változása esetén abból automatikusan számla készüljön. Ez az online bankkártyás vagy online átutalásos fizetéssel, vagy az autokasszán keresztüli kiegyenlítés esetén működő funkció, melynek beállításáról ide kattintva olvashatsz bővebben.

Mindenképpen javasoljuk a könyvelővel történő egyeztetést abban a kérdésben, hogy milyen esetben készülhet előlegszámla vagy normál számla. Ehhez segítségként a NAV-tól érkező állásfoglalás alapján készült bejegyzésünket ide kattintva találod meg. 

Meghatározhatod tehát azt is, hogy milyen bizonylat készüljön, ha partnered a díjbekérőt kiegyenlítette a fenti lehetőségek egyikével. A Beállítások - Előtagok menüpontban kattints az előtag sorának végén található ceruza ikonra, így megjelenik az előtag beállítási adatlapja.
Az adatlapon található "Típus" lenyíló segítségével tudod meghatározni, hogy a díjbekérőből előlegszámla vagy normál számla készüljön.

dijbekero-automatikus-szamlazasa-1

 

Az online fizetés bevezetéséről részleteket ide kattintva olvashatsz.