- Gyakori kérdések
- Számlák / Bizonylatok
- Előlegszámla, végszámla
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Díjbekérő automatikus számlázása esetén előlegszámla vagy normál számla készüljön?
A fiókban történő beállítás segítségével meghatározhatod, hogy rendszerünk előlegszámlát vagy végszámlát készítsen a díjbekérőből.
A fiók beállításaiban meghatározható, hogy a díjbekérő kifizetettségének változása esetén abból automatikusan számla készüljön. Ez az online bankkártyás vagy online átutalásos fizetéssel, vagy az autokasszán keresztüli kiegyenlítés esetén működő funkció, melynek beállításáról ide kattintva olvashatsz bővebben.
Mindenképpen javasoljuk a könyvelővel történő egyeztetést abban a kérdésben, hogy milyen esetben készülhet előlegszámla vagy normál számla. Ehhez segítségként a NAV-tól érkező állásfoglalás alapján készült bejegyzésünket ide kattintva találod meg.
Meghatározhatod tehát azt is, hogy milyen bizonylat készüljön, ha partnered a díjbekérőt kiegyenlítette a fenti lehetőségek egyikével. A Beállítások - Előtagok menüpontban kattints az előtag sorának végén található ceruza ikonra, így megjelenik az előtag beállítási adatlapja.
Az adatlapon található "Típus" lenyíló segítségével tudod meghatározni, hogy a díjbekérőből előlegszámla vagy normál számla készüljön.
Az online fizetés bevezetéséről részleteket ide kattintva olvashatsz.