- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Online fizetési megoldások
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hogyan fizetheti ki partnerem Barion segítségével a számláját?
Az elküldött számlaértesítőből kiindulva gyorsan kiegyenlítheti partnered a neki kiállított számláját.
A kiküldött számlaértesítőből kiindulva partnered a vevői számlafiókjába jut, ahol a számla megtekintése, letöltése mellett eléri a Barion fizetési lehetőséget is.
A Kifizetem gombra kattintva partneredet átirányítjuk a fizetési szolgáltató oldalára, ahol biztonságosan elvégezheti a fizetést.
A Barion felületén már csak a bankkártya adatait kell megadnia partnerednek, és a Fizetek gombra kattintani, így számládat máris kifizette.
Ezen a ponton partnered akár saját Barion tárcájából, Google Pay vagy Apple Pay fizetési lehetőséggel is rendezheti számlád ellenértékét.
A sikeres fizetésről a felületen tájékoztatjuk partnered, majd a Barion visszairányítja őt a vevői számlafiókba, ahol láthatja is, hogy a számla sikeresen fizetve lett.
Ezzel együtt számlázási fiókodban is megjelenik a számla fizetettsége a Számla - Kimenő számláim menüpontban.
Abban az esetben, ha partnered szintén Számlázz.hu-t használó vállalkozás és #profi előfizető, akkor ő a Számla - Bejövő számláim menüpontból kiindulva ugyanezen a folyamaton keresztül tudja rendezni számláját.
A Számla - Kimenő számláim menüpontban csak akkor látható a számla fizetettségi állapota, ha #start, #digital vagy #profi szolgáltatáscsomagunk valamelyikét használod. A #free csomag nem biztosítja a számlák kifizetettségének kezelését.