- Gyakori kérdések
- NAV
- Számlaverzum
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Mi szükséges a Számlaverzum működéséhez?
Ha a bekapcsolást követő pár napon belül nem indul el a számláaadat letöltés, érdemes ellenőrizni a technikai user jogosultságait.
A NAV Online Számla rendszerében ellenőrizd, hogy a technikai felhasználó jogosultságainál a "Számlák kezelése" és a "Számlák lekérdezése" opció ki van-e pipálva. Ez a két engedély szükséges ahhoz, hogy a számláidat le tudjuk tölteni a NAV-tól.
Amennyiben a letöltés ennek ellenére sem indul el, akkor érdemes egy új technikai felhasználóval összekötni a két rendszert, melynél szintén ügyelni kell a jogosultságokra.