Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
Segítünk szolgáltatáscsomagot választani, módosítani és mutatjuk az előfizetési díjakat, a díjfizetés módjait, és a díjtartozás miatti korlátozásokat.
Szolgáltatáscsomag kiválasztása
- Ha e-számla kiállítását támogató szolgáltatáscsomagot választok, tudok papír alapú számlát is kiállítani?
- Hogyan tudják ingyenesen biztosítani a rendszer használatát?
- Pénzbe kerül a Számlázz.hu használata?
- Az új katával is használható a Számlázz.hu #free csomagban?
- Ha egy felhasználónév alatt regisztráltam két fiókot, akkor két előfizetést kell fizetnem?
- Telephelyek számlázása
Szolgáltatáscsomag módosítása
- Havi vagy éves előfizetés beállítása
- Előfizetés módosítása alacsonyabb tudású szolgáltatáscsomagra
- Havi helyett éves előfizetés
- Hogyan választhatok jelenlegi szolgáltatáscsomagom helyett másikat?
- Hogyan tudom szüneteltetni/lemondani az előfizetésem?
- Milyen korlátozásokkal jár, ha fizetős szolgáltatáscsomagomat nem kívánom megújítani?
- Előfizettem egy szolgáltatáscsomagra, de közben kiderült, hogy inkább magasabb funkcionalitású csomagra lenne szükségem. Mi a teendő?
- Előfizetés lemondásának visszavonása
- Éves #start előfizetés meghosszabbításakor #profi csomagot adunk ajándékba
- Havi #start csomagod évesre váltásával 12 hónapra #profi csomagot kapsz ajándékba
- Legyél #profi bármelyik éves előfizetéssel
- Havi #digital csomagod évesre váltásával 12 hónapig #profi csomagot adunk ajándékba
- Éves #digital előfizetés meghosszabbításakor #profi csomagot adunk ajándékba
Fiók / felhasználó törlése
Díjfizetés / díjtartozás / korlátozás
- Előfizettem egy szolgáltatáscsomagra, de hónapok óta nem jelentkeztem be a számlázási fiókomba. Most azt látom, hogy újabb fizetési kötelezettségem van. Mi ennek az oka?
- Hogyan tudom meghosszabbítani az előfizetésemet/szolgáltatáscsomagomat?
- Az egyenlegen mutatkozó tartozást mikor és hogyan tudom rendezni?
- Számlázz.hu díjak változása 2023. december 1-től
- Szolgáltatáscsomagok díjai 2023. december 1-től
- KBOSS.hu Kft. (Számlázz.hu) bankszámlaszáma
- Hogyan működik a költségviselői beállítás?
- Számlázz.hu díjak változása 2025. október 1-től
- Szolgáltatáscsomagok díjai 2025. október 1-től
- Szolgáltatáscsomag árának befagyasztása 2025
- Zárolt fiók elérése rendezetlen díjelőírás miatt
- Zárolt fiók elérése egyenlegben mutatkozó tartozás miatt
- Változások az egyenlegkezelésben és a díjfizetés módjában
- Zárolt fiók elérése tartozás miatt
- Zárolt fiók elérése lejárt tartozás miatt
- Lejárt az előfizetésem, és nem kaptam számlát a következő időszak díjának kiegyenlítéséhez. Hol találom meg ezt?
- Fiók tartozás és a jogosultsági szintek összefüggése
- Zárolás egy másik fiók lejárt tartozása miatt
Fizetési módok
- Milyen fizetési módokat használhatok?
- Hogyan tudom eltávolítani a fizetés során beregisztrált, de már lejárt bankkártyámat és újat rögzíteni a fiókban?
- Csoportos beszedéssel szeretném fizetni az előfizetési díjat. Lehetséges ez?
- Bankkártyás fizetésnél minden alkalommal meg kell adnom a kártyaadatokat?
- Tartozásomat bankkártyával egyenlítettem ki, és a befizetésről elektronikus számlát kaptam. Ezt követően újabb email érkezett, mely szerint "A tranzakció időtúllépés miatt meghiúsult". Mit jelent ez?
- Átutalással szeretnék fizetni. Mit írjak a közlemény mezőbe?
- Az előfizetési díjat kifizethetem magán (nem céges) bankkártyával is?
- Hogyan tudom törölni a mentett bankkártyát a fiókomban?
- Korábbi előfizetéseimről kapott számláimat elérem valahol?
- Hogyan kapom meg az előfizetésemről a számlát?
- Számlázz.hu díjának kiegyenlítése bankkártyával