Fizetési felszólítás - Kivételkezelés
Számlánként szabályozhatod, hogy mikor küldjön a rendszer fizetési felszólítást
A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.
Előfizetés esetén a fiókodban beállíthatod, hogy a rendszer automatikusan küldjön fizetési felszólítást. Erről ide kattintva olvashatsz részletesen!
Akadhat azonban olyan eset, amikor nem szeretnél bizonyos számlákhoz automatikus felszólítást küldeni. Ezekre a számlákra kivételkezelést állíthatsz be.
Új számlalista nézet
A kivételkezelés csak akkor érhető el, ha a fiókodban már aktiváltad az automatikus fizetési felszólítást.
Ebben az esetben az értesítőküldő felületen tudod megadni, hogy a rendszer a jövőben küldjön-e automatikus felszólítást a partnernek. Ezt a beállítást már az első értesítő kiküldésekor elvégezheted.

Régi számlalista nézet
Nyisd le annak a számlának a sorát, amelyet kivételként szeretnél kezelni, majd a megjelenő panelen válaszd a Részletek lehetőséget. A számla részleteinél találsz egy Automatikus fizetési felszólítás tiltása nevű jelölőnégyzetet. Ha ezt bepipálod és elmented, a rendszer figyelmen kívül hagyja ezt a számlát, és nem küld fizetési felszólítást a partnerednek.
