Qvik-kérelem (fizetési kérelem) elfogadása myRaiffeisen mobilalkalmazásban
A qvik-kérelem elfogadásával gondoskodni tudsz előfizetésed díjának azonnali átutalásáról.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Qvik-kérelem jóváhagyásának menete
A myRaiffeisen mobilalkalmazásban push üzenetben kapsz értesítést a fizetési kérelemről. A push üzenetek érkezéséhez a készülékeden engedélyezned kell az ilyen típusú értesítések fogadását.
A fizetési kérelmet az alsó Műveletek menüponton belül a További műveletek szekcióban a Fizetési kérelmek pontban éred el.

Válaszd ki a függőben lévő, beérkező kérelmet.

A fizetési kérelem részleteinek ellenőrzése után az "Elfogadom" gombra kattintva azonnali utalási megbízást adsz a banknak, így előfizetésed díja hamarosan megérkezik hozzánk.
