Hol találom a Gránit Bankban a qvik-kérelmet (fizetési kérelmet)?
A qvik-kérelmet az eBank applikációban tudod elfogadni.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Qvik-kérelem jóváhagyásának menete
A fizetési kérelem küldéséhez és fogadásához szerződést kell kötni a Bankkal. Erre az eBank applikációnban a „Megbízások / Átutalások” menüponton belül a „Fizetési kérelem regisztráció/visszavonás” almenüben nyílik lehetőség.
Fizetési kérelem elfogadására a „Megbízások” menüponton belül van lehetőség a „Fogadott fizetési kérelmek” opció kiválasztásával. Itt kezelheted a beérkezett fizetési kérelmeidet, dönthetsz arról, hogy elfogadja vagy elutasítod őket.
