Milyen szempontok alapján és hogyan csoportosíthatom költségeimet és bevételeimet a QUiCK-ben?
Az egyedi tranzakciókat a későbbi elemzés lehetősége miatt érdemes megadott szempontok alapján csoportosítani.
A bevételek és költségek csoportosítását a QUiCK-ben többféle módon teheted meg: kategorizálhatsz, iktathatsz, címkéket és post-itokat tűzhetsz a számlákhoz.
Egy számlatétel csak egy kategóriát kaphat (ha egy számlán többféle tétel van, nyugodtan szét lehet bontani a számlát, így minden tétel a megfelelő kategóriát kaphatja). Ha viszont valamit nem kategorizálsz, az bekerül a kategorizálatlan számlák közé, és a kimutatásokban egyben látod ezeket a költségeket.
Ezzel szemben címkéből több is kerülhet egy számlatételre, post-itokkal pedig megjegyzéseket fűzhetsz a számlákhoz .
Ne feledd! A jó költségcsoportosítás a jó üzleti döntések záloga is lehet.
A QUiCK kisfilmekből mindent megtudhatsz a címkézésről.
Tudtad?
A QUiCK a társas vállalkozások és egyéni vállalkozók teendőiben is támogatást nyújt!
Részletes információkért látogass el az alábbi oldalakra:
