Miért nem látom az “Ügyvédi és jogi megoldások” gombot a számlaműveletekben a lejárt számlánál?
Több oka is lehet, hogy miért nem elérhetőek számodra az ügyvédi és jogi követeléskezelési megoldások.
A számla sorát lenyitva, a számlaműveletek között található meg az "Ügyvédi és jogi megoldások" hivatkozás.

Az alábbi okok akadályozhatnak a szolgáltatás elérésében:
- a #free csomagban vagy, hiszen a szolgáltatás előfizetéssel érhető el,
- ha kötöttél faktoring szerződést az adósodra,
- ha nem az elsődleges fiókodban* indítanád az ügyet,
- ha a fiókod teszt állapotban van
- ha olyan külső számlához szeretnél ügyet indítani, amihez nem töltöttél fel számlaképet.
* Elsődleges fiók az, amelyiket először kötötted össze a NAV Online számla rendszerével. Ez főként akkor lehet érdekes számodra, ha ugyanazzal az adószámmal több számlázási fiókot is létrehoztál.
