Postázási kérés visszavonása
Meghatározott időn belül a postázási kérés visszavonható.
A számlalista és a számlarészletek megújultak! Az új nézetet fokozatosan tesszük elérhetővé felhasználóinknál, ezért a bejegyzésben a régi és az új felületet is bemutatjuk.
A nyomtatás és borítékolás negyedóránkénti ütemezésben történik. Amíg ez meg nem kezdődik, a postázási kérésedet visszavonhatod.
Postázás visszavonása az új számlalista oldalon
Keresd ki a kérdéses számlát a Számla / Kimenő számláim oldalon, majd a számla sorának végén kattints a három pöttyre. Az itt elérhető menüben kattints a Postázás visszavonása lehetőségre.

Postázás visszavonása a régi számlalista oldalon
Keresd ki a kérdéses számlát a Számla - Kimenő számláim oldalon, majd nyisd le annak sorát, és kattints a "Postázás visszavonása" lehetőségre.

A számla sorában szürke boríték jelenik meg, ha a postázást igényelted, majd zöldre vált, ha a postázást végző partnerünknek (Hibridlevél Kft.) továbbítottuk az adatokat. Míg a boríték zöldre nem vált, a visszavonás elvégezhető.
A zöld boríték megjelenése után már csak az újbóli postázás érhető el a számla beállításaiban, így ha téves címre küldted a számlát, akkor azt újabb küldéssel pótolhatod ugyanezen a panelen.