Hol találom a Raiffeisen Bankban a qvik-kérelmet (fizetési kérelmet)?
A DirektNet internetbankban és a myRaiffeisen mobilalkalmazásban is jóvá tudod hagyni a qvik-kérelmet.
2024 októberétől a bizonylat adataival előre kitöltött qvik-kérelmet (fizetési kérelmet) is tudsz küldeni a partnered bankjának a Számlázz.hu-ból, amiről ITT olvashatsz részletesen. Amennyiben pedig te vagy a fizető fél (vevő), te is kaphatsz qvik-kérelmet az internetbankodba a számlakibocsátó részéről.
Qvik-kérelmet tudunk küldeni számodra az előfizetésed díjad rendezéséhez abban az esetben, ha a díj kiegyenlítéséhez átutalásos fizetési módot választasz számlázási fiókodban. A kérelmet a fiókban mentett bankszámlaszámodra fogod kapni, mellyel hibamentesen tudod kiegyenlíteni a díjat, ennek a részleteiről ITT olvashatsz bővebben.
Az Raiffeisen Bank esetében az alábbi felületek teszik lehetővé számodra az qvik-kérelem elfogadását.
A qvik-kérelemről bővebb információt találsz a Raiffeisen Bank erre vonatkozó oldalán.