Elrontottam egy szállítólevelet. Mi a teendőm?
A hibás adatokkal rögzített szállítólevél rontottnak minősíthető a rendszerben.
A szállítólevél nem számviteli bizonylat, így a könyvelésbe semmilyen módon nem kerül bele. Abban az esetben, ha számodra mégis zavaró lenne szállítólevél megjelenése, azt rontottnak jelölheted. Ehhez kattints a szállítólevél sorára, majd a lenyíló panelen válaszd a „Rontottnak jelölés” lehetőséget. Ha a későbbiekben mégis szeretnéd kiszámlázni, ez a folyamat visszafordítható. Ebben az esetben ugyanitt a „Mégse rontott” lehetőséget válaszd.
Lista nézetben a hibásnak minősített szállítólevél sorának elején megváltozik a jelölés (piros alapon egy nyilacska), ez jelzi, hogy a szállítólevél rontott.

A rontottnak jelölt szállítóleveleket nem veszi figyelembe rendszerünk, ha:
- a szállítóleveleket tömegesen szeretnéd kiszámlázni a csoportos műveletek segítségével
- a részletes keresőben az "Számla teendők" szűrési feltételt adod meg.