- Gyakori kérdések
- Beállítások / Funkciók / Mobil
- Automatikus értesítések
-
Regisztráció / Bejelentkezés / Első lépések
-
NAV
-
Előfizetés / szolgáltatáscsomagok
-
Beállítások / Funkciók / Mobil
- Számlakészítés
- Mobilapplikáció / MostSzámlázz
- Bejövő számlák és vevői fiók
- Tömeges számlagenerálás
- Tömeges-, és csoportos műveletek
- Megbízott számlakibocsátás / Önszámlázás
- Online fizetési megoldások
- Archiválás
- Postai szolgáltatás
- Évzárás #free csomagban
- Számla nyomtatás / mobilnyomtatók
- Termékek, partnerek
- Automatikus értesítések
- Beállítások módosítása
- Számlák kifizetettségének kezelése
- Fizetési kérelem
-
Számlák / Bizonylatok
-
Integrációk / API
- API interfész, Számla Agent
- Webshop pluginok
- Banki integrációk, Autokassza
- Keret- és adófigyelő egyéni vállalkozásoknak
- Online könyvelőprogram, SMARTBooks
- Könyvelőszoftverek
- Költségnyilvántartás társas vállalkozásoknak (QUICK)
- Ügyvitel, munkalapkezelés, árajánlat, Innonest
- Raktár- és készletkezelés, Innonest
- Digitális faktoring
- Követeléskezelés
-
Könyvelőknek
-
Kedvezmények / ajánlórendszer
Hogyan ellenőrizhetem, hogy a számlát elküldtem-e a vevőm részére?
Teendőid:- Keresd meg a kérdéses számlát a Számla / Kimenő számláim menüpontban.
- Ha nem látsz a számlasorban kis harang ikont, akkor a számlát még nem küldted el vevődnek.
- Ha a kis harang fehér színű, akkor az e-mailt már meg is nyitotta a vevőd.
A számla ismételt elküldéséhez kattints a számlasoron bárhol, majd a lenyíló akciófelületen válaszd az "E-mail értesítők és felszólítások" lehetőségét, ami azonban az adott számla fizetettségétől és a fizetési határidőtől függően eltérő lehetőségeket is biztosíthat. Az értesítő típusok megtekintéséért kattints ide.
Az értesítő küldési felület alján megnézheted azt is, hogy mikor és milyen címre küldted a korábbi értesítőt.