Ha a számlaértesítő e-mailem nem ér célba, erről kaphatnék valahogyan visszajelzést? Például ha rossz e-mail címet adtam meg, vagy ha a címzett postaládája megtelt?
A Beállítások oldalon a saját e-mail címed mellett megadhatsz egy @szamlazz.hu végű, saját e-mail címet is. Ez lesz az te Számlázz.hu-s e-mail címed. Erre a címre nem tudsz bejelentkezni, de ez valójában nem is szükséges, ugyanis:
- a számlaértesítő e-mailjeidet a rendszer erről a címről fogja kiküldeni;
- ha a címzettel bármi probléma lenne, erre a @szamlazz.hu-s e-mail címre fogsz visszajelzést kapni;
- az erre a címre érkező leveleidet minden esetben automatikusan átirányítjuk arra az e-mail címre, amit regisztrációkor adtál meg.
Így megkaphatod a számlaértesítőidre érkező válaszüzeneteket is, amelyet a vevőid küldenek neked.
Ezen túlmenően figyelheted a számlakereső képernyőn a kis harang ikont. Amennyiben a kiküldött értesítő e-mailt vevőd megnyitja, az ikon sötét színűről fehérre vált. Részletes információt úgy kaphatsz, ha az egérmutatót a harang ikon fölött tartod.
A számlaértesítő levél megnyitáskor kapott jelzés nem minden esetben pontos, ezért kérlek, vedd figyelembe a következőket:
- Ha a számlaértesítő e-mailről titkos másolatot (bcc) külldesz, és megnyitod ezt a saját postafiókodban, akkor ez a művelet is olvasottá teszi a kérdéses számlát.
- Előfordulhat, hogy vevőd megnyitja és elolvassa a levelet, de erről a Számlázz.hu nem kap visszajelzést. Ennek technikai okai vannak (így működik az internet és a levelezés).
- Ha a számla melletti harang ikon fehér, az azt jelenti, hogy a vevőd megnyitotta a levelet, de lehetséges, hogy nem olvasta el. Például felállt és otthagyta a számítógépét, vagy mobilról olvassa a leveleit és zöldre váltott a lámpa a dugóban.
- Ha a számlaértesítő levélnek több címzettje is volt, ezek olvasottságát nem lehet megkülönböztetni. Bármelyik címzett is nyitotta meg az e-mailt, a levél azonnal olvasottá változik (kivéve, ha egyáltalán nem kap a Számlázz.hu jelzést az olvasottságról, lásd 2. pont)