A vevőm hogyan jut el az online fizetési felülethez?
Az online fizetés a számlaértesítőből elérhető vevői számlafiókból kiindulva történik.
Az általad kibocsátott számláról vagy díjbekérőről szükséges értesítőt küldeni. Ebben található egy hivatkozás, amelyre kattintva vevőd bejelentkezési tortúra nélkül eljut a vevői számlafiókjába . Itt első körben az értesítőhöz kapcsolódó számlát tudja megnézni a fizetés előtt és azt azonnal kiegyenlítheti az általad biztosított online fizetési lehetőség segítségével. (Barion, SimplePay, PayPal, Teya).

A "Megnézem" lehetőséget választva nézhető meg az aktuális számla, ami az értesítőhöz kapcsolódik. A "Kifizetem" opció átirányít a fizetési szolgáltató oldalára, a "Később fizetem ki" gombot választva elérhetőek a vevőnek kiállított korábbi számlák.
Ez minden online fizetési megoldásunk esetén így működik! Online fizetési megoldásainkról itt olvashatsz!
Fontos, hogy a fizetés minden esetben biztonságos környezetben, a fizetési szolgáltató felületére való átirányítással zajlik le.
Amennyiben partnered szintén Számlázz.hu-t használ és #profi csomaggal rendelkezik, akkor az online fizetési lehetőséget fiókjában éri el a, Számla - Bejövő számláim menüpontban, a számla sorának lenyitásakor megjelenő panelen található Kifizetem linkre kattintva.